som så många gånger förr

Det är roligt det där, hur varje gång man går upp vi den här tiden så börjar huvudet rabbla tusentals olika ideér om hur du ska komma undan. Slutar ju i 99 fall av hundra med att det blir av endå men, tänk om. Fast idag är allt inte så jobbigt ändå, jobbar bara till tre och sedan är det långhelg!! Kunde faktiskt inte kännas bättre. Oj, nu ljög jag ju, finns miljontals saker som skulle göra att det kändes bättre. MEN MEN.

FAST idag får jag (ÄNTLIGEN) en ny mobil, har inte den blekaste om vad det blir för någon men nån ska jag väl kunna hitta. Fan att det var på tiden och nu vill de att jag ska utvärdera mitt senaste ärende, vad jag tyckte om servicen...HM, vet inte riktigt alltså. Ej nöjd efter en sisådär sju månader med sex st inlämningar, faktiskt.

Nesh, nu bär det strax av till jobb, could I bee any happier about that??



Igår var i alla fall en bra kväll, åt satans god mat och sedan såg jag på film med jennis, en bra film faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0