I'll be just fine

haha, sitter i min sletna natttröja och mjukisbyxor och inser hur oglamoröst liv jag har! Inte för att det gör mig något, men det vore ju lite roligare om man även dagar då det inte är fest skulle orka lägga ner åtminstone lite mer tid på att känna sig fräsch?

Annars sitter jag också och känner vilken fantastikst bra vecka det här kommer bli?! Mest för att världens bästa matilda kommer hit, saknar henne en massa heletiiiin! SÅ BRA BLIR DET. Och så en lugn helg på det? Fan detta ska gå. Cooome on, coome on!

27de idag, har kommit på mig själv med att inte riktigt gilla detta datum längre, då tänker jag mer än vanligt och allt känns bara konstigt. --



Jag just nu, he-he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0