it's a blackedout blur but I'm pretty sure it ruled



Helgen har faktiskt varit riktigt bra. I fredags kom ett par goa tjejer till oss på förfest och för en gångs skull var både jag och jennifer lediga. Vi hade iaf skitroligt och det slank väl ner både en och ett annat glas vin! Sedan drog vi till allstar och träffade på massa härliga människor! Hade väldigt kul, av det jag minns, haha. Måste ju skärpa mig med det där, så att man får komma ihåg varför man hade kul och inte bara att man hade det..

Lördag segstartades men sedan mötte jag upp jennifer på coop för att köpa gosaker och sen dök även elin och johanna upp! Slutade på olearys som tyvärr var rätt dött så jag och jennifer valde att käka lite max ist. Finkväll ändå!

Idag har jag gått en massa, varit på blixtvisit hos amanda och sedan hälsat på hos pappa. Nu har jag nyss tryckt två chorizakorvar, gottgottt!! Och så lite wallander på det. HE-HE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0