the only place to be

ONSDAG IDAG ALLTSÅ. Av någon anledning är jag på lite dåligt humör idag?! Hade en kanon allahjärtansdag med besök av mamma på dagen och bra bio med jennifer på kvällen så det kan ju inte varaa för deee.. Det är typ äcklig snöstorm ute, kan det vara det som spökar? Eller börjar det bli fel vecka i månaden? Fan måste ha mer koll. Fortfarande ingen bra inspiration till skolarbetet vi håller på med? Kan vara det, blandat med att jag känner mig segast i kroppen o egentligen vill gå och lägga mig och vakna klockan fem igen. MEN det ska jag inte göra utan neeeeeej, nu ska jag ta tag i den här dagen!! Börjar med att träna lite, jagvet, hurtigt. Ska kicka igång den här jävla kroppen nu. Sen ska jag till uni en liten stund, se om kanske någon där kan hjälpa mig på traven så att jag kommer vidare. SEN ikväll blir det att fara till en i klassen för att käka palt(?!) och spela spel, det låter helt klart som en bra kväll så jag hoppas att mitt dåliga humör ska upplösas och ikväll när jag somnar så är jag glad igen, håller tummar.



Detta är förövrigt lite coolt, vi köpte godis igår, för EXAKT samma summa?! Tvillingar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0