way to long

1. Var är din mobiltelefon? Ligger bredvid mig på soffan!
2. Var är din andra hälft? Hon sitter här bredvid mig i soffan!
3. Ditt hår? flätat och galet
4. Ditt humör? Himla glad faktiskt trots lite bakisångest från gårdagen..
5. Din dagsplan? Sitta och ta det lungt och sedan fara och jobba.
6. Det bästa du vet? Att skratta
7. Din dröm i natt? Tappade massa hår minns jag!
8. Ditt livsmål? Att vara lycklig
9. Rummet du är i? Vardagsrummet.
10. Din hobby? Har nog ingen speciell hobby..
11. Din skräck? Att förlora folk, på alla sätt
12. Var vill du vara om sex år? Då vill jag vara färdig utbildad och hittat någon fin att leva med!
13. Var var du igår kväll? Igår var jag hemma med en del fina vänner och drack vin.
14. Vad är du inte? Jag är inte sugen på att jobba, hehe.
15. En sak du önskar dig? Fasta tider på jobbet, hehe.
16. Var växte du upp? I fin-ume.
17. Det senaste du gjorde? Fixade några bilder!
18. Dina kläder? En röd morgonrock och tofflor!
19. Din tv? Rätt ny plattv från swedxxx
20. Ditt/dina husdjur? Världens finaste vovvar hemma hos pappa
21. Din dator? Toshiba hihi
22. Din bästa ägodel? Mina kameror tror jag och mobilen!
23. Saknar någon? Ibland, några stycken.
24. Din bil? Har ingen, inte heller körkort.
25. Något du inte har på dig? manchester..
26. Favoritaffär? ÅH VET INTE.
27. Din sommar? Ska bli kung!
28. Älskar någon? Många!
29. Favoritfärg? Orange!
30. När skrattade du senast? Igårkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0