in case I'm wrong

SNABB dag faktiskt, gick som rätt fort när halva dagen var i kassa ändå. Imorgon kliver jag upp fem, sen får jag en sovmorgon och sen fem igen, men jag älskar ju pengar såatté!

Fick finbesök på jobbet idag också, fin mattis kom in! Sjukt trevligt att se henne, gusch vad konstigt det känns att vi bor så långt ifrån varandra! Men nu är hon hemma nån vecka så det blir nog hur bra som helst.

BLev satans lat när jag kom hem och gjorde räkoäggmackor till middag, kan ju varit det godaste jag ätit på evigheter (sen i lördags hos pappa iaf..) -och så är det skönt att få vara hemma själv lite eftersom att ja knappt fick någon ensamtid alls på hela hösten, haha!


haha, ahmen jag bjuder på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0