light my way

Ibland, när livet kommer ivägen så blir det inte mycket sånt här, det sånna dagar jag gillar mest. Som gårdagen, hade en jättebra dag på jobbet och det slog mig verkligen hur glad jag är att jag får jobba just där! Sedan mötte jag upp två jennifers på stan, stötte på lillebror och satt sedan med flickorna och skrattade o mådde bra inne på max! Och kvällen till ära kom ingen annan än världens bästa matilda till oss (konstigt kändes det när hon plingade på dörren, haha) och käkade middag o sedan tillsammans med anton&andreas såg vi en hyfsad film och hade trevligt!

Älskar inte ni också sånna här, detta gjorde jag inlägg? HE-HE, men jag gillar att komma ihåg saker och med mitt guldfiskminne blir det lite svårt ibland och då är ju bloggen min räddare i nöden<3

HE var nog allt jag hade på hjärtat ju nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0