things happen


Haha,gooos!

HELGEN har varit fullspäckad och nu känner jag mig rätt slut som människa. Men verkligen en bra helg alltså, fredag bestod av lite firande av amanda, lördag jobbade jag till fyra sedan snabbt hem och duscha käka och så lite ensam, bussarna matchade inte så blev lite sen men hamnade tillslut på liljansberget med några nya klasskompisar och hade det väldigt trevligt! Lite senare tog jag bussen och drog på en annan förfest ett tag med massa trevligt brudar och sist men inte minst hamnade vi på tc där det var gratis inträde-- Och så lite jobb idag på det! Såatt, jag är nöööööjd. natti

Kommentarer
Postat av: Linnet

Hahah jag ser ju dyng full ut! Puss puss!

2012-01-30 @ 11:12:55
URL: http://onineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0