tvåtusenelva

JAG DRYGAR TILL DET MED LITE ÅRSRESUMÈ, mest för mig själv då det är valfritt om man vill läsa.

Januari
Började det nya året med att bli singel. Sedan flöt en jobbig men ändå rolig månad förbi med
bland annat en 21-års fest som blev väldigt lyckad! Spenderade så mycket tid som möjligt med
mina vänner. En trevlig kväll var då jag och jennifer blev bjudna på middag
på plaza avochmed mamma&roger! Sedan så jobbade jag rätt så mycket också.


Februari

Jobbade heltid under två veckors tid, gick väldigt fort och var desutom riktigt kul! Spenderade
en riktigt rolig kväll hemma hos elin då vi firade att hon fyllt år, mycket folk och bara en
riktigt bra kväll! Spenderade även alla hjärtans dag tillsammans med ett gäng blandade vänner
vilket verkligen behövdes.


Mars

Mådde väl inte så bra men tog dagarna som de kom och försökte ha så roligt som möjligt. Festade
endel, blev bjuden på middag i holmsund och jobbade! Invigde "halv åtta hos mig" med robin som
förste man, mycket god middag och kortspel likamed en bra kväll! Sedan var det vår tur. Det hela
slutade med att vi fick köra tredje gången också, vi väntar fortfarande på wictors bidrag till
det hela.. Blev äntligen med en bra mobil!! Inledde även en månads nykterhet som jag klarade med galans.


April

Hade en bra första april tillsammans med ett par grymma människor! Men mådde inte bra och publicerade
ett "Jag har utan tvekan aldrig mått såhär dåligt förut i hela mitt liv." på bloggen. Det var väl
någonstans där jag började inse att det var dags att göra något åt saken. En hel helg, spenderades i dickes stuga vilket var en av de roligare på helgerna på hela året. Vi åt god mat, spelade spel, drack, bastade och så! Och så var det lite påsk, jag fick två påskägg, av mina fina sambos, det var fint. Sedan firades valborg hemma hos dicke, som slutade i en lite överdriven efterfest, men kul hade vi i alla fall.


Maj
Flöt på rätt vanligt. Gick på bio och umgicks med vänner, jobbade. Hade en utmärkande bra utekväll tillsammans
med jennifer och några grabbar på corona. Investerade i en ny cykel, vilket var mycket bra, köpte även en ny
digitalkamera och sa hejdå till min rosa, vilket var mindre bra för att den nya inte nådde upp till samma nivå.
Hade även en speciell dag som var bra på många sätt, började med att träffa paulina på stan på dagen, sedan åt
jag middag med linda och hade det trevligt sedan for jag på en fest på grubbe med få men mycket roligt folk, bra dag helt enkelt! Ah nej, maj var en bra månad om jag minns det rätt.


Juni
Festade vidare och började samtidigt att jobba väldigt väldigt mycket. Vi hade en sk "punk/rock" fest som blev
rätt lyckad, kul kväll! Sedan blev jag sjukare än på länge, en av dagarna kände jag mig mer död än levande och detta var desutom under tiden som det började bli otroligt bra väder! TYPISKT. Sedan försökte man väl ta vara på sommartimmarna så gott man kunde emellan alla jobbpassen. Juni var också en bra månad, eller i alla fall började det bli lite bättre! Spenderade midsommar ute på en ö vid norrbyskär med nästan alla jag ville vara med just då, mycket bra dag var det! Dagen efter...mindre bra! Avslutade junimånad med att åka ner till borlänge med nästan alla andra umebor och hade en oförglömlig vecka på peace&love festivalen!


Juli
Inledde månaden med att vara på peace och det var ju riktigt bra! Sedan var det väl rätt som vanligt. Jobbade, festade, hade filmkvällar! Hade bland annat en riktigt trevlig tjejkväll hemma hos elin med vin, kubb och dans. & så rullade det på, grillkväll hos amanda och efterfester på haga, middagsbjudning hos elin med mycket skratt! Vi hade även en kväll då vi bjöd lillebror och hans tjej på middag, mycket trevligt! Och så hade vi en underbar kväll ute vid jennys stuga, som trots misslyckad grillning blev bra och slutade med att jag och jenny tog ett dopp i solnedgången.


Augusti

Denna månad så började allvaret och hösten närma sig så försökte väl att ta vara på tiden. Jobbade dock väldigt mycket och blev väldigt less. Men även endel biokvällar och ännu en middag tillsammans med bror+tjej! Gjorde upp planer inför hösten och kände att vi var väldigt sent ute, minns att jag satt och övervägde med mamma och kom i princip fram till att skita i att flytta, men så kom vi hem och hade fått ett mail av en tjej som gärna ville hyra ut sin lägenhet till oss och på den vägen var det! Men innan det var dags så hade vi bland annat en trevlig kväll då vi käkade på båten med linda och en annan kväll styrde vi upp en spontanfest hemma hos oss som var mer än trevlig! Sedan var det dags att börja packa och rensa. SJUKT mycket helt enkelt. Trodde man aldrig. Vi hade en avskedsfest som jag inte minns så mycket från förutom att det var många som dök upp, kul! Sedan for jag och jennis till GBG över ett dygn för att skriva kontrakt och vips så skulle man flytta ner till GÖTEBORG!


September
Kom alltså fram till göteborg första september till fin fina lägenheten! Sedan började jag kvällskursen och vi hängde mycket på stan och ikea och började lära känna göteborg. Våra fina flickor var även och hälsade på. Sedan i slutet på månaden flyttade elin ner och vi träffade även evelina för första gången!

Oktober
Fortsatte att hänga runt i staden och på skolan. Vi festade en del och träffade katarina och natalie och dansade oss svettiga på gretas. Sedan "firade" vi halloween ett par styckna med mat och utgång, trevlig kväll!


November

Njöt fullt ut över att vara ledig! Festade och hade bland annat mamma på besök, vi hade det hur mysigt som helst och var i slottskogen med moster och käkade på haltalottas en kväll och hade det hur bra som helst! Sedan for mamma och samma dag kom grabbarna till götet. Blev lite fest och vi hade det riktigt kul! Vi gick även på julmarknad på liseberg och blev som barn igen.


December
Gled in på årets sista månad och slutet av kursen, kände väl att jag inte lärde mig jättemycket men det var absolut en erfarenhet och fick i alla fall prova något nytt och träffa lite nytt folk! Sedan hade vi en fin avskedsmiddag med godtacos och sedan var det äntligen dags att fara hem!! Väl hemma så hängde vi hos pappa några dagar och sedan firade vi en underbar julafton i holmsund och en trevlig homecomingfest på tc där man fick träffa massa gamla fina vänner! Sedan avslutade vi året med en fantastisk middag hos pappa och en jättetrevlig fest hos frida och rasmus!! Kung avslut på ett omtumlande år.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0