what if

Hittade denna och kan inte annat än att hålla med--

helt helt ärligt? helt ärligt längtar jag efter en tunga i min mun. Någon på andra sidan baren som suger musten ur en med blicken. Någon som får mig att rodna när vi pratar, någon som dansar nära, någon som kysser med handen på min kind. Någon som kastar mig på sängen, någon som trycker upp mig mot väggen och kysser mig så att knäna viker sig. Händer överallt och djupa andetag. En snygg jävlig jävel som somnar med armen om mig och vaknar och bjuder på en kopp te men vi skiter i tekoppen för vi vill bara vara nära varandra. Lite så. Sånt längtar jag efter, skulle sitta fint nu i janurarimörkret, nu när sommaren nog aldrig känts såhär långt borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0